Blog

SANCTUARY公式ブログ "Engineering&Passion"

台湾から再び RCM-375 MK-Ⅱ (Part-6)

こんにちは、サンクチュアリー本店 代表の中村です。

台湾 RCM-275 Z-1オーナーから 製作を依頼された、RCM-375 MK-Ⅱ

(その6)です!

Hi. This is Nakamura, president of the Sanctuary headquarters. This is the 6th installment of the series for RCM-375 Mk-II, an order from the owner of RCM-275 Z-1 in Taiwan.

大家好,我是SANCTUARY總公司董事長中村。

這是台灣的RCM-275 Z-1車主委託製造的RCM-375 MK-Ⅱ(之6)!

 

29041901 (2).JPG

陳さん自ら RCM-375の、進行具合をチェック・・・

Mr. Chin checked the progress status of RCM-375 for himself…

陳先生親自確認 RCM-375的進度

 

29041901 (4).JPG

ちょうどWossnerピストン 組み込み直後の状態だったので、見て貰いました。

Showed to him since it was right after Wossner pistons were put in.

剛好看到組裝Wossner活塞之後的狀態。

 

29041901 (6).JPG

当然 言葉は通じないので、通訳さんを介して 色々話をしています。

Of course we don’t speak the same language, so we communicate through a translator.

當然因為語言不通,通過翻譯聊了許多。

 

29041901 (7).JPG

陳さん何やら、荷物を 持って来た模様・・・

Mr. Chin looks he brought some stuff.

陳先生好像帶來了什麼東西・・・

 

29041901 (9).JPG

陳さん自身の MK-Ⅱと、次のCB-F RCMに 使用する予定の部品でした!

The stuff was his own MK-II and the parts planned to use for next CB-F RCM

原來是陳現身自己的MK-Ⅱ和下一輛CB-F RCM準備使用的零件!

 

29041901 (11).JPG

RCMは本来 お持込部品を受け付けてないのですが、台湾で走らせる以上

現地台湾で調達した部品の方が、製品の保証面など 後々良い面もあるので

受け取っているんです。

For RCM, we don’t normally accept carry-on parts, but we do it only for this time because locally supplied parts are better afterwards for product warranty and other reasons as long as it is driven in Taiwan.

RCM本來是不接受自帶的零件的,但是因為要在台灣行駛,所以使用當地的零件的話,在之後的產品的保障等也會比較方便,所以就接受了。

 

29041901 (13).JPG

RCM-375や 陳さんのMK-Ⅱ RCM-458について、打ち合わせ開始・・・

We started a meeting for RCM-375 and Mr. Chin’s MK-II RCM-458…

開始關於RCM-375, 陳先生的MK-Ⅱ RCM-458的商討・・・

 

29041901 (15).JPG

今回のRCMは 日本で登録せずに輸出する為、車輌が完成したら

小さなサーキットコースを借りて テスト走行する事になりそうです。

Since RCM for this time will be exported without registering in Japan, it is probably going to make a test run by reserving a small circuit course once the car is completed.

這次的RCMは不在日本登記,等完成出口的車輛之後,可能會借用一個小型的賽車道來進行行駛測試。

 

29041901 (19).JPG

また 次回予定のCB-F RCMについても、具体的な打ち合わせになりました。

We had a meeting for the details about next-scheduled CB-F RCM as well.

另外,還進行了關於下一輛的CB-F RCM的詳細商討。

 

29041901 (20).JPG

CB750Fを ベース車輌にする場合、この900F&1100Fの オイルパンが

ないと、オイルクーラーは 取り付けが出来ない事を伝えました。

If we make CB750F a base car, we told that the oil cooler couldn’t be put in without this 900F and 1100F’s oil pans.

也跟陳先生傳達了,以CB750F為基礎時,如果這個900F&1100F沒有機油箱,就無法取出油冷卻器。

 

台湾 RCM-275 Z-1のオーナーから 再びオーダー頂いた、RCM-375

KZ1000MK‐Ⅱ! 更に台湾のお客様からの RCMオーダーが 続きそうです!

RCM-375 KZ100 OMK-II that we received an order again from Taiwan RCM-275 Z-1’s owner! More orders for RCM seem to come from customers in Taiwan this year too!

台灣 RCM-275 Z-1的車主再一次訂製的RCM-375 KZ1000MK‐Ⅱ!

看來今年還繼續製作來自台灣的顧客訂購的RCM!

 

To Be Continued

Copyright© AC SANCTUARY. All rights reserved.