こんにちは、サンクチュアリー本店 代表の中村です。
台湾 RCM-275 Z-1オーナーから 製作を依頼された、RCM-375 MK-Ⅱ
(その6)です!
Hi. This is Nakamura, president of the Sanctuary headquarters. This is the 6th installment of the series for RCM-375 Mk-II, an order from the owner of RCM-275 Z-1 in Taiwan.
大家好,我是SANCTUARY總公司董事長中村。
這是台灣的RCM-275 Z-1車主委託製造的RCM-375 MK-Ⅱ(之6)!
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陳さん自ら RCM-375の、進行具合をチェック・・・
Mr. Chin checked the progress status of RCM-375 for himself…
陳先生親自確認 RCM-375的進度
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ちょうどWossnerピストン 組み込み直後の状態だったので、見て貰いました。
Showed to him since it was right after Wossner pistons were put in.
剛好看到組裝Wossner活塞之後的狀態。
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当然 言葉は通じないので、通訳さんを介して 色々話をしています。
Of course we don’t speak the same language, so we communicate through a translator.
當然因為語言不通,通過翻譯聊了許多。
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陳さん何やら、荷物を 持って来た模様・・・
Mr. Chin looks he brought some stuff.
陳先生好像帶來了什麼東西・・・
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陳さん自身の MK-Ⅱと、次のCB-F RCMに 使用する予定の部品でした!
The stuff was his own MK-II and the parts planned to use for next CB-F RCM
原來是陳現身自己的MK-Ⅱ和下一輛CB-F RCM準備使用的零件!
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RCMは本来 お持込部品を受け付けてないのですが、台湾で走らせる以上
現地台湾で調達した部品の方が、製品の保証面など 後々良い面もあるので
受け取っているんです。
For RCM, we don’t normally accept carry-on parts, but we do it only for this time because locally supplied parts are better afterwards for product warranty and other reasons as long as it is driven in Taiwan.
RCM本來是不接受自帶的零件的,但是因為要在台灣行駛,所以使用當地的零件的話,在之後的產品的保障等也會比較方便,所以就接受了。
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RCM-375や 陳さんのMK-Ⅱ RCM-458について、打ち合わせ開始・・・
We started a meeting for RCM-375 and Mr. Chin’s MK-II RCM-458…
開始關於RCM-375, 陳先生的MK-Ⅱ RCM-458的商討・・・
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今回のRCMは 日本で登録せずに輸出する為、車輌が完成したら
小さなサーキットコースを借りて テスト走行する事になりそうです。
Since RCM for this time will be exported without registering in Japan, it is probably going to make a test run by reserving a small circuit course once the car is completed.
這次的RCMは不在日本登記,等完成出口的車輛之後,可能會借用一個小型的賽車道來進行行駛測試。
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また 次回予定のCB-F RCMについても、具体的な打ち合わせになりました。
We had a meeting for the details about next-scheduled CB-F RCM as well.
另外,還進行了關於下一輛的CB-F RCM的詳細商討。
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CB750Fを ベース車輌にする場合、この900F&1100Fの オイルパンが
ないと、オイルクーラーは 取り付けが出来ない事を伝えました。
If we make CB750F a base car, we told that the oil cooler couldn’t be put in without this 900F and 1100F’s oil pans.
也跟陳先生傳達了,以CB750F為基礎時,如果這個900F&1100F沒有機油箱,就無法取出油冷卻器。
台湾 RCM-275 Z-1のオーナーから 再びオーダー頂いた、RCM-375
KZ1000MK‐Ⅱ! 更に台湾のお客様からの RCMオーダーが 続きそうです!
RCM-375 KZ100 OMK-II that we received an order again from Taiwan RCM-275 Z-1’s owner! More orders for RCM seem to come from customers in Taiwan this year too!
台灣 RCM-275 Z-1的車主再一次訂製的RCM-375 KZ1000MK‐Ⅱ!
看來今年還繼續製作來自台灣的顧客訂購的RCM!
To Be Continued
