こんにちは! サンクチュアリー本店の中村です。
Hello Everyone! I am Nakamura, representative director of Sanctuary’s headquarters.
ラスベガス在住の Mr.Diazからお預かりした、GSX1000Sカタナ
(Part‐4)です!
This is GSX1000S Katana (Part-4) shipped from Mr. A Diaz in Las Vegas!
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更新がだいぶ ご無沙汰になっていた、RCM‐500 カタナ・・・
RCM-500 Katana …Model update has not been implemented for a long time.
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エンジンをガンコート塗装に出す前に 破損したネジ穴や折れたフィンの
修正を行っておきます。
Will fix damaged screw holes and broken fins before putting the engine into Gun-Kote painting.
溶接で肉盛りし 成形して終了 ♪
Weld overlay by welding and finish molding. ♪
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古いオートバイではよくある事なんですが、きちんと直せば元通り!
As is often the case with older motorcycles, but if you fix it properly, it will be restored as it was!
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これでエンジンをガンコート塗装に出せるので、いよいよフレームを
着手する事に!
Now that the engine is ready for Gun-Kote painting, it’s time to start the frame!
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大掛かりなのはシートレールの加工で、たぶん大変です(苦笑)
The biggest issue is the processing of the seat rail, which is probably tough (a bitter laugh)
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タンクはビーター製のアルミタンクを使用。
The tank uses an aluminum tank made by the Beater.
全体像が見えないと進まないので、まずはタンクを載せて・・・
Since you can’t proceed without seeing the whole picture, first put a tank …
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最も大掛かりな加工が必要になるであろうシングルシートを、暫定ですが
載せてみました!
First of all, we tried to put the single sheet that would need the most processing!
まだ大体のシルエットしか見えませんが カッコよくなりそうな予感!
We can only see a rough silhouette yet, but it feel like becoming really cool!
ラスベガスの Mr. Diaz!
これからまたブログ&フェイスブックでお見せしますので、お楽しみに~!
Mr. Diaz in Las Vegas! We’ll show you the proceeding some more on our blog and Facebook from now on, so stay tuned!
To Be Continued
